داستان های اکسو
داستان های اکسو

داستان های اکسو

innocent-part5

سلام به عشق های خودم

من اومدم با پارت5

امیدوارم دوست داشته باشین. 

 

مین آه=

-ولی ددی من نمی خوام اونا رو ببینم

کریس=هی. چرا این قدر نگرانی

سوهو=من باها شون حرف زدم مطمئن باش هر وقت خواستی می تونی برگردی.

-خب اگه اونا از شما شکایت کنن چی؟

ددی با حالت بانمکی گفت=

کریس=مثل این که یادت رفته من کیم

-شما کریس وو هستین که هرکی اجازه نداره با شما در بیوفته

سوهو=کریس یه سوال؟

کریس=بپرس

سوهو=تو چطوری می تونی با این رفتارت جلوی افراد خودت رو این قدر خشن نشون بدی؟

کریس=من که کلا خشن بودم ولی وقتی یه پاپی خوشگل عاشقم شد رفتارم تغییر کرد.

-ددی آخه چرا الان باید برم اونا که گفتن هفته دیگه برگردم.

کریس=چون ما یه معامله خیلی بزرگ و مهم با ققنوس داریم و نمی تونیم تو رو این جا تنها بزاریم چون هر لحظه امکان داره ققنوس تو رو گروگان بگیره.

-آخه اینا که از 7 سالگی تا الان که 18سالمه من رو فرستاده بودن اینجا 

سوهو=مینی چرا این قدر نگرانی؟ مطمئن باش برت می گردونیم.

-واقعا که خانواده مزخرفی دارم.بعد از این همه سال می خوان من رو ببینن.

کریس= برو دیگه.دیرت میشه خانوم زشته

سوهو= کریس امروز یه چیزی خوردی ها

-ددی من بچه نیستم که این طوری باهام رفتار می کنی

سوهو=مینی یه قول باید بهم بدی.

-چه قولی؟

سوهو=قول بده که مثل الان طوری رفتار کنی که اونا فکر کنن تو هنوز روحیه های بچه گیت رو داری.جوری که الان رفتار میکنی.

-من یه بار به شما قول دادم که هیچ وقت خود اصلیم رو نشون ندم و این کارو کردم و همیشه طوری رفتار کردم که همه فکر کنن یه دختر سادم و این دفعه هم قول میدم.

رفتم سمت آپا و لباش رو بوسیدم که ددی گفت=

کریس=من حسودی کردم.

-حسودی کن. آپا ی خودمه هروقت دلم بخواد میبوسمش

کریس=منحرف خجالت هم خوب چیزیه

با خنده رفتم طرف ددی و لباش رو بوسیدم و گفتم=

- مگه میشه بین عشق های زندگیم فرق بزارم

سوهو=کریس خییییلی حسودی

کریس=خب کسی جز من حق نداره عشقم رو ببوسه. تو خیانت کردی منم خیانت کردم.حالاهم مساوی شدیم.

با خنده به آپا و ددی نگاه کردم و گفتم =

- من رفتم.

بعد از کلی بغل کردن و یه خداحافظی طولانی سوار ماشین شدم و رفتم.نمی دونم چرا ولی یه حس خیلی بدی داشتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد