داستان های اکسو
داستان های اکسو

داستان های اکسو

سلام درباره ی فن فیک ها حرف دارم

 

 خب سلام به همگی

بعد از تقریبا 5 سال یادم اومد یه وبلاگ داشتم و گفت برم ببینم هنوز هستش یا نه؟

اومدم دیدم خیلی منتظر ادامه فیک ها هستین . اول از همه بگم که دوتا از فیک های اینجا نوشته من نیستن و با رضایت نویسنده اصلی اینجا گذاشته شده.

من لینک سایت اصلی نویسنده گذاشته بودم ولی لینک کار نمیکنه حالا خود نویسنده اومده سایت  پاک کرده یا سایت پریده و .... نمیدونم.

من خودم اخرین بار سال 1398 وبلاگ خودم و نویسنده چک کردم و بعد از اون کامل فراموش کردم که به ابنجا سر بزنم.

من تمام تلاش خودمو میکنم تا با نویسنده ارتباط برقرار کنم و ادرس سایت جدید نویسنده بزارم. یا اینکه اگه تلگرام واتپد یا جای دیگه ای فعالیت داره بهتون خبر بدم.

قول میدم تمام تلاشمو بکنم که یه خبری بگیرم از ادامه فیک ها.

من خودم دوباره فیک lie  و  Stay with me  خوندم و باز مغزم به شدت درگیر شده.

امیدوارم خیلی زود با خبرای خوب برگردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک بنده خدا چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 14:48

سلام
اکی مرسی
منم منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد