داستان های اکسو
داستان های اکسو

داستان های اکسو

innocent-part1

سلام امیداوارم از داستان بی گناه خوشتون بیاد

 برای خوندن داستان برید ادامه  

+ولم کنید ولم کنید

-خفه شو دیگه حیف که سالم لازمت داریم

+کی شما رو فرستاده.اصلا چرا من اینجام. چی می خواین

بدون اینکه جوابی بهم بده رفت.باید به حرف آپا گوش میدادم.

فلش بک 2ساعت قبل

مین آهه=آپا لطفا تو که همیشه اجازه میدادی حالا که ددی اجازه میده تو نمیزاری

سوهو=مینی خودت میدونی ما یه معامله مهم داریم تا تمام شدن معامله حق نداری بری بیرون 

کریس=معامله که 10 روز دیگه است 

مین آهه=آپا لطفا

سوهو=با کیونگسو میری اگر هم نخواستی با کیونگسو بری حق نداری بری بیرون 

مین آهه=باشه آپا

پایان فلش بک

یک ساعت از رفتن اون مرد گذشته بود که در انباری که توش بودم باز شد و چند نفر من رو بردن بیرون از انبار و سوار ماشینی کردن.

کای:

توی ماشین منتظر بودم تا مین آهه رو بیارن وقتی آوردنش تعجب کردم از همیشه هم قشنگ تر شده بود.هنوز متوجه من نشده بود که گفتم:

کای=پس درست شنیده بودم. بیش از حد زیبا

مین آهه:

برگشتم سمت صدا که پسری حدودا 20ساله رو دیدم

مین آهه=هر چقدر پول بخوای بهت میدم فقط بزار برم

کای=اونطور که شنیده بودم می گفتن دختر خوانده کریس وو خیلی مغرور و از خود راضی یه ولی انگار اشتباه شنیدم

مین آهه=فکر نکنم این چیزا به تو ربطی داشته باشه کیم جونگین یا بهتر بگم کیم کای

باتعجب بهم نگاه کرد ولی خیلی سریع به خودش اومد .

مین آهه=نمی خواد تعجب کنی تقریبا همه تو رو میشناسن آخه تنها آدم خنگی که جرعت میکنه دختر کریس وو بزرگترین خلافکار سئول رو بدزده تویی کیم کای

کای=پس کاملا هم اشتباه نبوده.باهوشی ولی فکر نمی کنی اگه زیادی حرف بزنی سرت رو از دست میدی

مین آهه=هه. یا خودت رو زدی به خنگی یا من رو خنگ فرض کردی کیم کای.

....................................................................................................................................................

سوهو:

سوهو=کریس.باید تا الان میومد

کریس= سوهو چرا اینقدر نگرانی. کیونگسو همراهشه پس اتفاقی نمی افته 

هنوز حرف کریس تمام نشده بود که کیونگسو با صورتی خونی وارد عمارت شد.بادیدنش خیلی نگران شدم داد زدم گفتم:

سوهو=مین آهه کجاست

کریس=مگه نمیشنوی مین آهه کجاست

کیونگسو=قربان افرادکیم کای ارباب جوان مین آهه رو با خودشون بردن

کریس=چی کیم کای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد