داستان های اکسو
داستان های اکسو

داستان های اکسو

innocent-part2

اینم از پارت2 امیدوارم دوست داشته باشین

نظر فراموش نشه لطفا

 

 

 

کریس:

کای=جناب وو

کریس=خفه شو عوضی مین آهه کجاست

کای=قصد من صدمه زدن به دختر شما نیست

کریس=سوهو تو برو دنبال مین آهه

سوهو=اما

کریس=گفتم برو

سوهو بدون هیچ حرف دیگه ای رفت. برگشتم سمت کای و گفتم

کریس=کی بهت گفته بود این کا رو بکنی

کای=ققنوس

کریس=چی

کای=ببینید آقای وو من اینقدر خنگ نیستم که دختر کریس وو که بعد از ققنوس بزرگترین خلافکار است رو گروگان بگیرم

با تمام شدن حرف کای سوهو و مین آهه اومدن بیرون بادیدن مین آهه که حالش خوب بود آرومتر شدم

سوهو=حالش خوبه

کریس=بریم

کای=قربان درسته که شما بزرگترین خلافکار بعد از ققنوس هستین ولی این باعث نمیشه که ققنوس کاری به شما نداشته باشه

کریس=میدونم و این که افراد ققنوس این اطراف کمین کردن.

کای=قربان شما که می دونستین چرا اومدین این جا

کریس= اون کار جدی نمی تونه انجام بده. در ضمن اگه کوچک ترین آسیبی به مین آهه وارد شده باشه از ققنوس هم ترسناک تر میشم کیم کای.

سوار ماشین شدم و حرکت کردم که سوهو گفت

سوهو=چرا بهش گفتی که ما میدونیم افراد ققنوس این جان

کریس=چون لازمش داریم

سوهو=اون خنگ رو لازم داریم؟

کریس= اون خنگ نیست خیلی باهوشه.افراد رو از کاراشون تشخیص نده.یکیش همین مین آهه که ما دوتا رو خنگ فرض کرده و خودش رو به خواب زده

مین آهه=ددی از کجا فهمیدی

کریس=مثل همین الان که خودش رو به خنگی زده

مین آهه=باشه تسلیم میدونم از کجا فهمیدی و البته آپا معذرت می خوام باید به حرفت گوش می دادم

سوهو= اشکالی نداره مینی درضمن ریس ریس تو از کجا فهمیدی که مینی بیداره

با این حرف سوهو من و مین آهه زدیم زیر خنده

اگه می دونستن این خنده ها زیاد دوام نداره برای باهم بودنشون بیشتر تلاش می کردن

سوهو:

تو فکر این بودم که کریس از کجا فهمیده مینی بیداره که دیدم یه ماشین با سرعت داره به سمتمون میاد با تمام توانم داد زدم

سوهو=کریس مراقب باش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد